bråk med älsklingen :'(

hej bloggisen :D


igår var det en blandad dag, var med sarah först på dagen efter skolan, hon kom från begravningen precis.
vi ba hemm ahos mig ett tag, och tittade på tv ett litet tag sen satte vi oss vid datan, och var först inne på bdb, och kollade lite sen började vi göra south park gubbar av oss sjhälva, väsrta roligt, :)
vi gjorde två mig, två sarah, två oskar och två niclas xD
sen gick vi ut för att jag skulle lämna försende presenter och julklappar till elin och jossan <3
sen stod vi och pratade lite med elin och bella ett tag sen kom oskar och anders, men oskar sa inget till mig och då blev jag ledsen, för de kändes som om han var sur på mig :'(
så jag och sarah gick hem till henne och hämtade sovkläder så att hon kunde sova hemma hos mig :)
men sen ringde oskar till mig, och vi började bråka lite, och det kändes inte bra men sen efter ett tag började de bli bättre, och vi sa förlåt till varandra.
sen gick jag och sarah och la oss






och idag vaknade vi tidigt för att sarah skullle duscha och sen drog vi till stan, och käkade på donken, tills niclas kom.
då drog vi till apoteket sen till nian och sen hem, och nu sitter jag här och väntar på att oskar ska komma och hämta mig för att jag ska sova hos honom hela helgen.

jag är så jävla glad för nu har vi lov en hel jävla vecka asså fatta vad härligt XD


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0