rolig dag xD

I söndags sov jag över hos äslklingen, för jag klarade inte av att vara hemma :/
Vi var först till stan sen var vi hemma och myste, och sen somnade vi, vaknade klockan 6 typ för att oskar skulle upp och jobba. Jag gick hem och han åkte till jobbet, jag satte mig vid datan direkt jag kom hem sen gick jag och duschade och gjorde mig i ordning för att jag skulle möta sarah på stan. Vi drog ner till valbo och gick in på IKEA, för vi skulle kolla på möbler och sånt till "våran" lägenhet (om vi får den) När vi trodde att vi hade sett hela IKEA gick vi och käkade på donken, och fyfan va roligt de var där, jag trodde att jag skulle kissa på mig för att jag skrattade så mycket xD.
Jag kommer ihåg var de va jag skrattade åt också, "rapen som förendrade hennes liv" HAHAHAHAHA xD
Men sen kom vi på att vi inte alls hade sett hela IKEA så vi drog dit igen, och gud va vi höll på xD "de här ska vi ha i våran lägenhet", "och de här med", "men vi ska inte ha något sånt här" xDxDxD de var roligt som bara den.

Sen drog vi till TOYS 'R' US  och gick runt och kollade lite, vi klinkade lite på keyborderna, och satte oss på pruttkudder mitt i affären på golvet xD, och jag kan slå vad om att de säkert var någon som tittade :D
sen så drog vi till ONOFF, vi kollade på datorer, telefoner, och sen proivade vi glasögen från den här boxen gubben "Robert" HAHAHA gud va fina vi var i dom.

sen när vi skulle gå ut hittade sarah ett bord med lego och då satte vi oss och lekte med de xD.
Vi byggde hus, hennes hus blev ett färglatt hus, medans mitt blev värsta USA flaggan till hus :P
fint blev de iaf. sen drog vi till bussen, och när jag kom hemm satte jag mig vid datan, sen gick jag och la mig

och nu sitter jag här för nu har jag vaknat :)
och jag väntar på att äslklingen ska komma hem från jobbet :P


♥ sarah

värsta bästa dagen! :D

2009-02-24 @ 13:01:42
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0