Sarah Norling

det här är den bästa vännen man kan ha i hela världen <3




Sarah Norling, du är den bästa vännen jag någonsin kunnat drömma om, du är som en syster för mig.
Du är den jag kan dela alla mina hemligeheter med, och om jag har gjort något så dömmer du mig inte.
Du tröstar mig om något skulle ha hänt.
Du vet om alla mina problem som jag har haft osv.
Jag skulle aldrig någonsin kunna tycka att diu inte är en bra vän, de går bara inte.
Du kan alltid få mig på bra humör om jag är nere, även om du själv är ledsen.
Jag vill alltid ha dig i mitt liv gumman <3<3<3.
Och jag skulle inte klara av att förlora dig som vän, för då vet jag inte vad jag skulle göra :(
Förlåt om jag fick dig att tro att du inte var en tillräckligt bra vän,
för de är du, du är mer än en bra vän du är en bästa vän.
Jag älskar dig över hela mitt hjärta gumman.
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3




♥ sarah

du är bäst gumman, finns ingen som dig! <3<3

2009-02-26 @ 21:45:11
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0