snygg eller inte snygg?

heeeej bloggen !


ja som ni ser är min blogg lite annorlunda nu, tack vara min bästa vän sarah :D
jag tycker att den är skit snygg men vad tycker ni?


ja idag vaknade jag typ, halv 10 och de första jag gjorde va att sätta mig vid datan xD
men ska nog gå och käka nånting tror jag, är juh fan hungrig :P

ja och idag ska jag vara med älsklingen <3

såhär ser min vecka ut xD

månad: sarah - ut till valbo
tisdag: älsklingen <3
onsdag: sarah :)
torsdag: vet ej
fredag: sarah - sola och bara vara.
sen vet jag inte kanske vara med älsklingen i helgen <3


♥ sarah

vi ska fan ha skitkul imorgon! :D <3

2009-02-24 @ 11:13:33
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0