trååååk

hej bloggen.

just nu sitter jag här vid datan tydligen xD men jag sitter hemma hos älsklingen,
och han sover så mmm, kan man inte göra nåt med han, jag som ville mysa :/
jaja jag får väl mysa med mig själv då xD nerå sitter väl kvar är och kanske försöker leta på ett test eller nåt.
ja de ska jag nog göra, leta efter ett test :) ja nu göra jag de...
är tillbaka snart... letar fortfarande..... nu har jag hittat något :)



Min kill sida!
[  ] du älskar tröjor med luva
[/] du älskar jeans
[  ] hundar är bättre än katter
[x] det är kul när någon gör sig illa (om det inte är allvarligt)
[  ] du hatar shopping
[  ] sorgliga filmer suger
[  ] du har x-box, wii eller liknande spel
[  ] du lekte med leksaksbilar som liten
[  ] någon gång har du velat bli en brandman
[  ] du har ett DS, Ps2 eller liknande
[  ] du kollar på sport på TV
[  ] våldsamma filmer är bra
[  ] du pratar med din pappa för råd
[  ] du har massor av kepsar
[  ] du gillar att kolla på fotbolls matcher
[x] du tycker det är coolt med baggy byxor
[  ] du tycker det är knäppt med sovaöverparty med massa folk
[x] grön, svart, röd, blå eller silver är någon av dina favorit färger
[/] du älskar att vara galen utan att bry dig vad folk tycker
[  ] sport är kul
[  ] pratar med mat i munnen
[  ] använder boxers

Total= 4

min Tjej sida!

[x] du använder läppstift/läppglans
[x] du älskar att shoppa
[x] du använder eyeliner/kajal
[x] du bär färgen rosa
[  ] du går till din mamma för råd
[  ] du hatar att bära färgen svart
[/] du gillar att hänga utanför gallerian
[  ] du älskar att få manikyr och pedikyr
[x] du gillar att bära smycken
[/] kjolar är en stor del av din garderob
[x] shopping är en av dina favoritsaker
[x] du gillar inte filmerna star wars
[x] du har gått i dans eller gymnastik
[  ] det tar dig ca en timma att göra dig iordning
[  ] du har fler än 10 par skor
[x] du bryr dig om hur du ser ut
[/] du gillar att ha klänning när du kan
[x] du gillar att ha parfym
[x] du använder tjej underkläder
[x] du lekte med dockor som barn
[/] du gillar att sminka andra för nöjes skull

TOTAL = 14



haha de kanske inte var så roligt men iaf, de var iaf nånting att fördriva tiden med ne nu ska jag nog gå och väcka älsklingen min tror jag så att jag också kan gå och lägga mig börjar fan bli trött asså :)
ja ha de bra puss på er herrå :P

♥ sarah

självklart kan jag det! :D berätta bara hur du vill ha den senare så kan jag fixa lite ikväll när jag kommer hem :) har lärt mig en del nya funktioner nu också! PUSSS <3

2009-02-23 @ 10:41:01
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0