-.- har tråkigt -.-

hej bloggen jag har jätte tråkigt -.- jag är sjuk och hemma från skolan.
jag börjar faktiskt bli trött på skolan vill jobba, jag tror nog att jag och sarah ska börja söka jobb och kanske hoppa av
och börja på barn och fritid till nästa termin men jag vet inte jag tror de iaf för teatern är inte alls som jag förväntade mig, asså klassen är de absolut inge fel på  <3 bästa klassen jag haft <3.
men jag börjar bli så skloltrött plus att jag ligger efter i typ "alla" ämnen -.-'





ja sen ar juh jag och oskar firat 8 månader om 17 dagar firar vi 9 :) <3
asså han här är liksom de bästa som har hänt mig <3 jag älskar honom värkligen och jag lovar att vi kommer att vara tsm forever and ever
"forever faithful"
men jag är fortfarande rädd för att de skulle hända något mellan oss för typ ganska många jag känner har gjort slut och....
ne de kommer fan inte att hända mig och oskar för vår kärlek till varandra är så stark :) <3<3
ingeting skulle kunna förstöra för oss :D



och sarah och jag har haft de jätte roligt när vi har varit med varandra, + att vi ska vara på lördag och ha tjejkväll men först ska vi hjälpa KlumpeN <3 och färga hans hår xD kommer bli så jävla roligt asså :P
sen ska juh KlumpeN ha infyttningsfest  ;P fan va skoj ^^


jag har också haft de lite jobbigt hemma men då har alltid sarah eller oskar varit där för mig dom är dom två som betyder allra mest i mitt liv.
men jag älskar alla mina vänner :

oskar <3
sarah <3
niclas <3
KlumpeN <3
eline <3
jossan <3
lina<3
elin <3

älskar er <3<3<3<3<3<3<3<3


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0