2008 , back in time (lista)

Vad året hade börjat med: att fortsätta spela med mitt band, och hitta en kille
Att jag hade slutat med: läsk , men det kunde jag
tydligen inte göra x'd helt beroende!
Ha den här hårfärgen: färga håret brunt ;P men de blev inte så
Gilla den hära klädstilen: häng och hiphop stilen
Ha den hära som bästa kompis: sarah och jennie, men jag fick bara behålla en av dom :(  men sarah hon är bäst i världen
Vara tillsammans med: trodde aldrig att jag skulle hitta någon :(, men nu har jag hittat den bästa pojkvännen i hela världen <3<3<3<3<3<3<3
Ha den här artisten som favorit: tokio hotel
Ha varit i dessa länder: inget
Ha bekämpat den här rädslan: min spindelfobi, men... de gick inte :'(
Ha blivit bättre på att: jag trodde att jag skulle bli bätter på trummor, men de har jag inte blivit :( mindre blyg, och de har jag blivit :D


Hoppas att 2009 blir ett riktit bra år :D


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0