lite saker



den här bilden vart ganska bra tycker jag ;)

har egentligen inget vettigt att skriva, så jag lägger in nån bild och en låt som är jätte bra:)
men jag har juh så tråkigt och vet fan inte vad jag ska göra ska kanske drra till affären och köpa något att äta är juh fan skit hungrig.
kanske kan lägga in en lista också :P då har jag juh något att göra :D
ja fan de gör jag, om de är någon som orkar läsa de men skit samma bara jag har något att göra så blir jag nöjd xD





OM DIG
1. Namn - linda
2. Bor - gävle "ftw"
3. Syskon - två bröder och två systrar
4. Ålder - snart 17
5. Född - gävle bb :P
6. Ögonfärg - blåa ;)
7. Längd - 1,70 typ
8. Skostorlek - 39-40 typ :/
9. Höger eller vänsterhänt - höger "ffs"
10. Stjärntecken - vädur
11. Hårfärg - blondiiie xD
12. Födelseort - gävle <3

DAGENS..
1. Låt - the red jumpsuit apparatus - guardien angel <3
2. Saknad - oskar <3<3 :'(
3. Kläder - mysisar
4. Smink - inget
5. Underkläder - vit/svart
6. Mat - inget
7. Köp - inget
8. Göra sen - drra till affären och handla något att äta, sen förhoppningsvis kanske vara med oskar
9. Godis - inget :(
10. Pinsammaste - kommer väl

SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om att plocka svamp - ja men självklart, varje dag xD
2. Tycker du om godis - nej absolut inte o.O skoja ofc att jag tycker om godis xD
3. Hur många gånger i veckan äter du godis - vene typ kanske varrannan
4. Äter du oftast nyttig mat - ja alltid (a)
6. Är du stark - ja de är jag jag kan drra fjorton lastbilar på rad med min häl :P 
7. Var någonstans på kroppen har du mest muskler - lilltån
8. Tycker du att du själv är söt/snygg - neeejje ärru dum eller ? o.O
9. Kan du lita på dina vänner - väldigt få
10. Ger du mycket komplimanger till andra - mina vänner ja
11. Är du nöjd med ditt förnamn -  nja de är jag väl :)
12. Tycker du att du själv är smart - ja men ofc, nästa einstain här vettu xD
13. Vad är det sämsta hos dig - har väldigt jävla mycket dåligt självförtroende
14. Vad är det bästa hos dig - inget
15. Har du bra självförtroende - nejje
16. Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn - 24/7
17. Du tycker om att vara med tjejer - definera "vara med" xD
18. Känner du dina grannar - ja allahopa, brukar bjuda över tanterna; ulla och gunilla på kafferep
19. Vad har du för färg på dina underkläder - men jag sa juh de, vit/svart
20. Använder du BH varje dag - jaa
21. Svär du ofta - nejje men för fan i helvete de är fan inge bra att svära vet du väl förfan
22. Gillar du skolan - nee börjar bli trött på den :/
23. Har du någon gång skolkat - nejje (a)
24. Spelar du något instrument - kan spela lite trummor, bas och gitarr. skulle gärna vilja lära mig mer gitarr
25. Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll och dans <3
27. Har du några tatueringar - nepp
28. Har du några piercningar - nepp
29. Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - några gånger sådär
30. Tycker du om djur - jaaa men för fan


BRUKAR DU...
1. Sova - nej aldrig jag vågar inte, tänk om de finns monster under sängen xD
2. Ta mediciner du inte borde ta - nepp kostar så mycket
3. Röka - nepp
4. Snusa - nepp
5. Dricka - kan väl hända att jag gör ;)
6. Skada dig - ne
7. Klä dig i svart - ibland då
8. Hata folk - nja de finns väl kanske nån som jag hatar
9. Lita på folk - bara mina närmaste vänner
10. Skada dig med flit - ja hela tiden xD
11. Drömma mardrömmar - ja ibland :/
12. Gå i skolan - ja man måste juh -.-'
13. Gå i kyrkan - nej
15. Vilja dö - har väl hänt att jag velat, men inte nu :)

NÄR...
1. Åt du senast - igår , men sbart ska jag äta
2. Läste du ut en bok senast - jadu länge sen
3. Köpte du något senast - igår
4. Svor du senast - nu
5. Sjöng du senast - nyss
6. Klagade du senast - nyss
7. Klantade du dig senast - vene

HAR DU...
1. För många vänner - kan man väl inte ha ??
2. Förföljelsemani - aldrig
3. Någon annan psykisk sjukdom - nepp
4. Skadat någon - kanske jag har
5. Färgat håret - jaaa <3
6. Några piercnings - nej sa jag juh
7. Några tatueringar - nej har jag juh sagt
8. Egen dator - nja typ
9. Gjort bort dig rejält - ja de har jag nog gjort

ÄR DU...
1. Snäll - jaa
2. Snygg - neeeej
3. Söt - neej
4. Lång - nja sådär
5. Kort - ne
6. Klantig - hihi ibland
7. Tönt - har väl hänt att jag blivit kallad för de
8. Tjock - nej jag är väl kanske inte tjock men jag är inte smal heller jag är normal
9. Smal - nej
10. Romantisk - som fan asså, jag är vad man skulle kunna kalla en förstaklassig romantiker xD
















lyssna på den här låten den är jätte bra :D








oskar och jag <3<3



älskar dig mest av allt på jorden
hoppas du aldrig nånsin glömmer dom orden
du är den rätta för mig
och jag hoppas jag är den rätta för dig
jag vet att de kommer vara vi 4 ever
jag kommer aldrig sluta älska dig, never
<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0