heeej, länge sen

heej bloggen de va länge sen, tänkte lägga in lite random bilder så ni kan få se vad jag har gjort och så, jag kommer juh självklart att skriva under bilderna






jag har varit mycke med älsklingen<3
vi har juh snart varit tsm i 8 månader :)
och jag älskar honom verkligen <3
den här bilden är från i julas då jag fick ett halsband av honom
jag har de på mig men de kanske inte syns men de e lugnt :)
för de kommer en bild på de sen.






här är halsbandet jag fick :)
de är jätte fint och jag älskar de vekligen <3





nyårsfest, hade vi också :D
självklart fanns de dricka ;P
jag och sarah tog jätte lång tid på oss när vi fixade oss ;D
och killarna tyckte att vi va jätte fina :) <3






såhär jättefin blev sarah :)
så de gjorde inget att de tog tid för oss att fixa till oss :)








och såhär blev jag inte lika fin men lite fin iaf :)
älsklingen tyckte iaf att jag var fin :D
och de tog tid för mig med hehe ;P






tråkigt har jag haft också haha xD
när jag bara har varit hemma så..
ja ni förstår :P






jag har knäppt en massa flum bilder  xD






asså kan man ha tråkigare eller ? :P






posar framför kameran :)
med mig själv mitt i natten när jag inte kunnat sova (cp) jag vet






de här är en bild som faktiskt INTE jag har tagit ;oo
den har oskar tagit <3






more posing xD






LOVE YOU OSKAR <3
"wishing for you - you mean the world to me"






den här tjejen är den bästa vännen man någonsin kan ha
hon förstår mig verkligen, och jag älskar henne <3
hon är som en syster för mig :)
och jag vet att jag kan säga allt till henne :)
"you are the greatest girlfriend evvah" <3<3<3<3









ja nu har jag inget mer att tillägga så jag får väl skriva en annan dag då,
jag ska försöka att skriva oftare de lovar jag <3


♥ sarah

awwww, du är som en syster till mej också <3 älskar dej med <3<3<3<3<3

2009-01-04 @ 21:34:47
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0