:)

Heeej alla bloggisar :*

Idag har jag inte gjort så himla mycke, jag har typ sovit kollat på tv och varit lite med poffisen <3
Igår var jag med min älsklings Sarah <3 Vi hade väl de ganksa kul tycker jag :P.
Vi var hemma hos hennes mormor för att hon skulle mata katten.
Och då hade vi köpt med oss jordgubbar och goda mackor xD. till jordgubbarna tog vi grädde (ovispad)
till mackorna så blev de smör hahah x'D. Sen tittade vi på tv, och vi skrattade åt en som hade svamphår.

Sen var vi hemma hos mig ocg där satt vi vid datan som vanligt och gosade lite med katterna eller med Maja iaf för hon klöste hela tiden på min dörr och jamade och ville komma in. de lät roligt för de lät inte alls som en katt :P
Men sen blev vi hungriga och då drog vi till pizzerian och delade på en vegitarisk pizza , som faktiskt var ganska god :D.

Vi har också hämtat ut biljetter till Harry Potter premiären :D Som vi ska gå på den 15e Men de blir lite tajt för den 14e åker juh vi på kryssning och vi kommer väl typ hem klockan 7 så ja :P. Men de kommer säkert att ordna sig. De gör de alltid =).

Just nu sitter jag hos älsklingen vid datan, medans han och Anderws spelar x-box, hehe.
Senare vet jag inte vad som kommer att hända ?.

Ja men nu ska jag nog dra PUSS på er alla :*


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0