glasögon

Ja idag har man varit och kollat synen och den var väl kam man säga asdålig :(
Jag och Sarah valde ut ett par jätte fina bågar som jag ska ha
så dom är klara om typ 10 dagar, sen kommer jag att ha glasögon :oo
De kommer att kännas jätte konstigt i början men sen kommer jag juh at vänja mig :)
Hoppas bara att alla andra inte tycker att jag ser ut som ett jävla pucko :/
Ni får ju se brillorna senare för de kommer att bli en massa bilder med dom (mitt nya jag)



Just nu har jag och skar kommit hem, vi har varit på Buddy's med Elin och Sasa :)
De var riktigt mysigt att vara vi fyra utan andra <3 hoppas att de blir fler gånger :P
Nu snart ska vi gå och lägga oss för jag är astrött xD

♥ Sarah

du var ju as schnygg i brillorna babe :o <3

2009-07-24 @ 00:19:09
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0