gos med kissen OCH SARAH

Jag tänkte skriva: just nu sitter vi och gosar med kissen :D. men så blir de inte för katten försvann xD ut i natthallen :/
med en rutig keps på sin lilla örsnibb :P Men nu vill Sarah att jag ska skriva lite om dagen för de hände juh så himla jättemycket idag :)

vaknade hos min lilla poffis, men vi han bara säga hejdå till varandra för han skulle till jobbet.
Jag sov kvar ja :P. Jag vaknade till "våra bästa år" sen drog ja hem eller jag fick skjuts hem av Oskars föräldrar för att de regnade så mycket :). Sen mötte jag Sarah på affären vi köpte lite gott och gick hem till henne.
Vi tittade på tre filmer xD, först tittade vi på 'high school musical 2' efter den blev de 'lejonkungen 2' och sist tittade vi på nån rolig svensk komedi :D. "villevallekulla" "här vill jag bo, de finns snygga tjejer och spetsekaker" hahaha XD.
sen åt vi rostat bröd  med blåbärs sylt och drack te asgott :P
Sen drog vi hit och satt vid datan och har skrattat och haft roligt,
sen försökt komma på vad bitchens kk heter x'''''D



Sarahs citat: "HAHAHAH jag skrattar så mycket så att jag börjar dräggla, och grina"


gammal bild på oss xD
från 30 december 2008



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0