Ny design gjord av Sarah <3

I dag har de hänt mycke ska ni veta ;)
Först vaknade jag hos poffisen <3 Vi vaknade av min väckarklocka inte hans :D
Så idag blev de en lugn väckning, han skjutsade hem mig och jag gick och la mig xD
Fan klockan var juh bara 7 på morgonen :o Men iaf så vaknade jag vid halv 12
och jag kollade på 'Sjunde himlen' sen har jag typ bara legat och tagit de lugnt.
Vid tre drog jag till Sarah <3 fan vad kul de va att få träffa henne igen :D
De var juh typ aslänge sen känns de som.
Men när jag kom dit åt vi korv med mos :P God mos ingen pulvermos xD.
Sen gick vi till ica och köpte gotti :) och drog hem till Sarahs pappa.
Vi ska sova här ikväll, vi är ensamma hemma ;)
Nu har vi precis fixat min blogg eller Sarah har fixat den :D
Tack Sarah <3 Nu vet jag inte vad vi ska göra, kanske spela lite CoD :D

I morrn ska Sarah, jag Oskar och Andreas på sommarkvällar på stan :)
Fett mysigt, äntligen ska dom få träffa varandra :P
De är varmt här inne och nu ska jag sluta skriva              PUSS  HEJ :*



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0