shopping med Sarah :D

Heej alla igår var jag med Sarah på stan och shoppade :D
De var segt i början men sen flöt de på ganska så bra :P
Fösrst träffades vi halv ett vid fnasket i plasket,
efter de gick vi mot nian,
de tog kanske en halvtimme innan någon av oss hittde något att köpa xD
 Efter de gick vi och fikade på flanör, vi tog båda cheescake och cola :P


Japp vårat fika :P



Jag provade den här skjortan,
och jag tänkte köpa den men jag köpte en mörkblå ist :)






Här är allt jag köpte :)

En svart ram från gallerix
En skjorta från H&M (killavdelningen)
En svartvit klänning från kappahl (barnavdelningen)
En tröja med rosa/svart tryck från cubus (killavdelningen)
En lila BH, ett par vita, gröna och gula spets trosor från cubus

 
den svart blåa
skjortan jag köpte
tänkte jag ha såhär :P

jag testade även dehär :

  

den rosa var ganska så fin :P
Men jag blev sur att dom inte hade den lila svarta skjortan i större storlek :/




Efter shoppingen var jag med älsklingen <3
Vi hade de ganska mysigt, men efter ett tag drog jag.
För jag var bjuden på fika hos Marie, eftersom att jag kom in på BF :D
Jag bjöd med Oskar också men han skulle äta
så han kom senare, sen var jag och Emma ute och gick med tilda
(pappas tjejs dotter)


Här har ni en bild på henne <3

♥ Sara Fällström

Fett söt hon va :)<3

2009-07-17 @ 02:27:59
URL: http://saralovedead.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0