sommarkväll på stan

Nu sitter jag hemma hos Sarah och hon sminkar mig medans jag skriver, tänkte bara skriva att i natt så var jag och Sarah uppe hela natten till typ 8 för då somnade vi i soffan i typ 3 timmar xD.
Så mycke kunde vi hålla oss vakna :P.
Men iaf så är jag pigg nu, de är juh bra, nu ska Sarah föna håret på mig mmm va varmt och skönt de är ^^
Snart ska vi träffa våra pojkar också men inte tillsammans vi ska vara ett tag själva med dom sen ska vi mötas klockan 6 då blir de sommarkvällar på stan <3 Mysigt värre :)
Ja nu vet jag inte mer jag kan skriva jo jag kan juh berätta att Sarah är klar med mitt hår :D
Men ja vi ses och höres alla pussisar PUSS :*


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0