Stan snart

Hej alla trogna bloggläsare :D
Idag vaknade jag upp hos älsklingen,
jag behövde inte åka hem med honom jag fick sova kvar :P
Jag var astrött xD.

Men iaf så har jag kollat i hans körböcker,
och jag försöker lära mig alla dom där jävla skyltarna xD
Så svåra är dom inte men de är så många ;oo

Just nu är jag hemma, jag och mamma ska snart dra ner på stan,
mamma skulle lämna in papper nånstans och sen ska vi på DONKEN ! :D
sen måste vi till apoteket också.
Sen efter 4 blir de kanske älsklingen annars vet jag inte vad jag ska göra.
Jag vill så gärna bada men jag kan inte :/ *jävla mens* :@
Jag vet att om man har tampong så går de men jag är inte en sån som använder de :/
Men kanske om jag var tvungen eller om jag verkligen vill bada så kanske de går :D

På lördag ska jag, Oskar och hans mormor och morfar åka till Mörrum
och hälsa på Gustav och Jessica :) Vi ska vara där i några dagar för de tar juh ett tag att åka dit
de är juh ändå 70 mil :O Och vi sk aåka tidigt på morgonen klockan 8 typ xD
Jag kommer att ara dödstrött :( men de ska ja nog klara :)
På vägen ner ska vi åka förbi high chaparall, där vi även ska övernatta :P




LINDA LÄNGTAR :D


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0