tråk :/

Just nu mår jag illa och jag har mens värk, så de blev ingen fest för mig idag.
Men de är faktiskt lugnt ändå för att jag känner inte för att festa ändå :o.
Jag vet vem känner inte för att festa ? Men ja ?
De har väl bara blivit så senaste tiden.
Iaf så har jag bara legat i sängen idag och inte orkat med något >.<
Jo en sak har jag gjort jag har varit på affären xD
Jag köpte en 2 liters cola, cocosbollar och en amigo x''''D
Ja jag kommer fan att bli fet,
men jag kan juh lova alla er att jag aldrig kommer att äta så mycket igen.
För jag mår fan illa :(.


I morgon ska jag träffa Sarah på stan vi ska shoppa lite,
eftresom att vi har fått studiebidrag :D.
Som jag är jätteglad för att vi har fått,
fan jag trodde inte att jag skulle få pengar i sommar och så poff !
Så finns dom där på banken ;P. Fett härligt.

Efter 4 i morgon ska jag vara med Oskar, då ska vi ha våran mysdag <3
fatta vad jag längtar. De var ett tag sen vi var själva han och jag :).
Men jag vet att vi inte kommer att bråka nåt eller att de kommer att bli tårar :D
Eller de kan bli om han kanske säger något som han alltid brukar göra
(fina saker gulliga saker asså) xD.
Ja jag är en lite bölare =). Och jag skäms inte för de :).

Ja men nu ska jag nog gå och dricka lite vatten
för jag tror att jag tror att jag har druckit llite för mycket cola (slut).
Så ni får alla ha de jättebra


PUSS :*                                                     <3 Oskar <3


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0