uppdate

Jag vet att jag inte har skrivit så mycke men så blir de när man spenderar hela dagarna hemma hos poffisen <3.De har varit jätte skönt att bo hos älsklingen, nu när han har varit ledig plus att hans föräldrar var i stugan så vi fick huset för oss själva xD. Vi har åkt och badat och så, jätte mysigt har de varit :) <3


Jag kan ärligt talat säga att jag kommer inte ihåg senaste gången jag sov hemma själv asså :$
just nu sitter jag och tittar på maja när hon försöker komma in i min väska xD. Fasst nu gav hon upp :P
nu vill hon kliva runt på databordet ist xP OJJ där ramlade hon ner :oo

Igår var jag och älsklingen till affären och då fick jag en godispåse xD plus att jag har druckit 6 flaskor Coca Cola på tre dagar :O men om nån köper till mig så dricker jag juh ;)

I morrn ska jag iaf träffa min älskade gummz Sarah <3 jag längtar för de var faktiskt länge sen nu tycker jag :(
I MISS U BABE <3



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0