Lindsie är gladsie

I helgen blev de lite supa :D I lördags kväll kom Elin med sprit, när killarna skulle ut på krogen så då satt vi två och lyssnade på musik och sjöng :P Vi hade verkligen as kul xD

Fredag: Vaknade hos älsklingen, men sov kvar och var där tills han kom hem från jobbet.
Sen gick vi ut och var lite sociala, sen drog vi och käkade kina mat :P Och efter att vi ätit drog vi och badade :D
Sen åkte vi hem och sov för de blev fan sent xD

Lördag: Vaknade hos älsklingen, då ringde pappa och vi åkte till graven för att lägg aablommor till farmor och farfar,
sen åkte vi och åt. Efter typ en timme åkte vi till skogen jag, pappa, Emma, Sara och Mattias och skjöt med luftgevär de var fan kul :P Sen när jag kom tillbaka till Oskar gjorde han i ordning sig, för att gå ut. Då kom Elin och vi började dricka.
Men jag har också grinat den kvällen för att Oskar svek mitt förtroende :(, Men som tur har vi pratat om de och nu är de lugnt. Roligt hade vi iaf sen efter ett tag hämtade vi Bella så att hon kunde ha kul med oss. Vi pratade om allt och inget typ :)

Söndag: Hade så jävla ont i ryggen kunde knapp ligga, gå, sitta eller stå :'( Låg och grinade jätte mycket, men som tur var hade jag Oskar där vid min sida <3. Han gav mig en värme kudde att ligga på senare på kvällen och de var jätte skönt och värken försvann i den stunden. Sen har jag inte gjort mer förutom att mysa med j´honom ;)

Nu sitter jag här i mitt rum med Sarah, vi har köpt chips & godis, lite redbull och cola ;) Snart ska jag åka och bada med Os-karet och dom och Sarah ska träffa And-rasen :) Sen på fredag ska äntligen Sarah följa med och bada :D

Här kommer det lite bilder från veckan!


Jag sov hos Sarah :) 21-22 juli


Här äter vi discofrulle xD


*Fniss fniss*


Många baddagar med vännerna har det varit ;d


Festen i lördags :D


Sen har jag och Sarah vart på kryssning också, det glömde jag :o


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0