Äntligen :D

Ja just nu sitter jag och kollar på våra bästa år, har duschat och så. Vaknade klockan 6 idag bredvid älsklingen, sen skjutsade han hem mig och då gick jag och la mig igen, hehe. Är man trött så är man, ja iaf så ska jag träffa Elin och Jossan idag vi ska fika på stan tror jag :P. De spelar juh egentligen ingen roll vad vi gör jag är bara glad att få träffa dom eftersom att Jossan snart åker till USA *avis*. Ja men igår var vi hemma hos Marie, och åt jordgubbstårta, de var åsgott, de var mycke folk där och tårtan blev nästan helt uppäten xD. Här kommer de en bild på tårtan :P



MMMMH jag blir mer sugen xD


De blev kärleksmums med :D


Och här är jag och Sarah, mätta och belåtna :D


Ja men nu ska jag fortsätta att titta på våra bästa år, så ha de så bra allahopa :*

♥ saris

godaste tårtan ever! :D snyggaste bilden ever också! :) (den på oss asså) ;)

vi ses imorgon gumman! puss :*

2009-06-11 @ 12:18:58
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0