Bröllopp

Hej ala igår var jag på bröllopp, guud jag äälskar bröllopp! :D Iaf så är juh jag helt jävla dum i huvudet så att jag glömmer kameran hemma :( Men ja vad ska man göra ? Men jag fick iaf knäppa kort jag fick knäppa med fotografens kamera, shit vad tung den var xD. Iaf så vill jag också ha en sån där :P Iaf så var Gustav var jätte stilig och Jessica var jätte vacker, när dom stod där framme i kyrkan och skulle säga JA till varandra så blev jag tårögd :). Sen på festen hade vi jätte kul, de var sång och dans och dricka :P. Ja jag drack jag med, men inte så mycke och jag vet inte ens vad jag drack hehe. Ja men nu ska jag nog dra. puss :*


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0