dagens outfit


(Riktigt ful bild men ändå)

Idag har jag på mig:
Hjärthalsband - privat
Rosa BH - Cubus
Grönt linne - privat
Svarta leggings - H&M
Svarta shorts - H&M
Gula strumpor - privat (syns inte på bilden)






Nu är klockan 13:25 om ca en halvtimme ska jag bege mig mot stan för att möta Elin och Jossan, Frukost har jag inte ätit så jag är väsrta hungrig skulle kunna tänka mig att proppa i mig en McFeest&co plusmeny haha, åhh vad sugen jag blir. Jag är så dum mot mig själv xD.

I morgon är de juh skolavslutning och då blir de sommarlov! Fan vad jag längtar :D, jag älskar sommarlov men om jag ska vara ärlig så är de inte mycke sommarväder just nu, så vi får väl alla hålla tummarna att de blir SOOLIGT snart, men de är så att jag lämnar VASA i morgon de kommer att bli sorligt att säga hejdå till ES1TA, för de är helt klart en underbar klass, klart den underbaraste jag haft på längelängelänge <3 Men jag kommer att komma och hälsa på de kan ni ge er på ;). Ja men nu ska jag nog kolla lite på tv :P

♥ saris

vadå ful bild? ;o du är snyggggg!

2009-06-11 @ 16:37:46
URL: http://sarahnorling.blogg.se/
♥ Anonym

:) hehehe amen visst. okok. låt mig vara. annars lär du skylla dig själv sen, sista jag skriver till dig nu. /jennie johnsson

2009-06-15 @ 20:25:04
URL: http://jenwouh.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0