ganska så härlig helg :D

Den här helgen har varit bra, i fredags var de lungt och i lördags var vi till Furuvik: jag, Oskar, Sara, Sara, Emma. Mattias, Sarah. Niclas och Josef, men jag var bara med Sarah, Niclas, Ocskar, Emma och Josef. Oskar vann två små gossedjur åt mig :) Och här kommer enån liten bild :P




Emma och Oskar i Discon :)


Oskar och Emma i krockbilarna, jag hade ont i ryggen så dom två åkte ist :)


Här är gossedjuren han vann till mig :) (Inte grisen den fick jag förra året)









Idag har jag varit på stan med Sarah och Marie, Marie bjöd oss på sushi på Österns Pärla, de var riktigt gott. Sen gick vi runt på stan ett tag, sen drog Marie hem så då gick jag och Sarah och shoppade eller fönstershoppade. Och jag la undan ett par HAREM byxor (rosa). Ja sen ska jag köpa en ny dagbok, för den som jag har nu håller på att ta slut xD. Ja sen drog vi och fikade på flanör. Och nu sitter vi emma hos Sarah och ska snart dra hem till mig för hon ska sova över :P.






Min maaat MUUUMS! :P


Hr är odisstenarna vi köpte på KAHLS.


Här är fikat vi köpte, de var inte jätte jätte gtt men de gick och äta xD



Ja men hej då allahopa <3 puss på er

♥ Anonym

hade du haft ett liv hade du inte betet dig såhär Linda, avensjuka så det stänker om det.



och ja.. jag gör en polisanmälan till slut på dig, för jag har gamla kommentar kvar ifrån dig. Och så länge du fortsätter kränka mig så får du dig själv skylla. Mvh. Jen



Låt mig vara.



2009-06-09 @ 01:30:52
URL: http://jenwouh.blogg.se/
♥ saris

vilken mätt dag vi hade ;) men sedan på kvällen

blev vi såklart hungriga igen :'D haha. <3

2009-06-09 @ 14:13:11
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0