Jordgubbsdag idag :D

Idag blir de mycke jordgubbar, jag ska möta Sarah kvart i ett, då ska vi dra till Marie för att högstadie eleverna har skolavslutning, så då blir de fikafika, jordgubbar och jordgubbstårta och myckemycke mer :P. Ja men nu ska jag nog gör i ordning lite frukost  ;) För jag är ganska hungrig.



Ja vi är väl lite dumma xD



My best friend forever <3



Såhär är man innan man har druckit Cola....



Och såhär är man efter att man druckigt Cola
(Ja de ser ut som om att jag har snopp xD)


Nu drar jag och ska äta frukost herrå :*  PUSS xoxo <3


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0