Min kamera är tillbaka

Ja nu har jag äntligen min kamera tillbaka fan vad jag ska knäppa bilder nu asså :D
Ska ner på stan om ett tag med mamma, och då ska jag köpa ett nytt linne för asså mina kläder försvinner :o Ja men de ska jag göra sen ska vi fika :). De var ett tag sen jag var med mamma själv bara vi två. De blir så när man typ hela tiden bråkar men nu har de varit lugnt faktiskt :P. Ja men nu ska jag gå och mysa med Maja och Svea <3 PUSS :*

♥ Sarah

det låter mys det dära ;)



svar på kommentar: tack gumman, det betyder mycke att du säger så <3

2009-06-29 @ 09:45:03
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0