SOMMAR !!! :D

fan vad den här veckan har varit härlig sommarsommar, och sooool :D. Jag har varit med Oskar typ hela veckan :) de har varit jätte mysigt. Ifredags var vi och bada de var asmysigt. De var synd att jag inte hade med mig min kamera, jag saknar den :/ Sara får ta och lämna tillbaka den snart :). Men iaf så var vi juh och bada och de var ett helt killgäng där och jag var ensam tjej xD. Men de gick bra ändå. I lördags hände typ inget de blev lite ledsenhet (vet inte riktigt vad jag ska skriva) Men de blev bra sen och senare på kvällen åkte jag till Sarah och då hade hennes pappa grillat och de var asgott, till efterätt fick vi jordgubbar och glass :P. Ja nu idag fick jag träffa Adreas för första gången och han var väl snäll, hann juh inte träffa han så himla mycke men han värkar vara en bra kille och Sarah tycker om honom och de är de som är de viktigaste :P. Men nu ska jag nog drra för jag håller på att svettas ihjäl här herrå PUSS :*


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0