Stan med Elin och Jossan <3

Ja idag var jag juh med Elin och Jossan på stan, när jag kom dit stod redan Elin där och väntade, och då fick jag en sen födelsedagspresent av henne, ett presentkort 100:- på H&M. YEAY :D. Ja de första vi gjorde när Jossan kom var att dra till donken för att käka, alla tre var hungriga efter donken stack vi till waynes coffeeoch fikade, vi satt där ganska länge för vi var juh redan ganska så mätta. Men sen åkte vi hem och Jossan bjöd på bussen hem :*






här är min varma choklad :P Jag hälde i lite grädde i den,
och jag tycker att de ser ut som ett hjärta <3



Här är Elin på bussen hem, hon pratar med Jossan.
De är därför hon ser lite chockad ut xD



Här har vi Jossan,
jag fick bara ta en bild på henne i svart vit,
hon ville inte vara med i färg,
hon gömde sig hela tiden då :P

♥ saris

ett hjärta linda! oh no ;o <3

2009-06-11 @ 18:49:50
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0