10 månader med världens underbaraste kille <3

I dag har jag och Oskar varit tillsammans i 10 månader <3









I 10 månader har vi varit tillsammans nu, och jag längtar tills de blir ett år. Jag längtar tills jag får träffa dig igen, tills jag får smeka ditt hår. Tills jag får ligga i din famn, och du håller om mig.

Jag kommer aldrig att släppa den här pojken, aldrig. Han är min och så kommer de förbli. Vet inte vad jag skulle göra om de inte fanns något vi längre, men nu ska vi inte tänka så :) Jag älskar dig över hela mitt hjärta och ännuännu mer. De går värkligen inte att beskriva med ord hur mycke jag än försöker, för jag får ändå inte med allt <3

Du är mitt liv, mitt allt. Du är mitt ljus i mörkret, du är den enda för mig, och allt som jag behöver, de är med dig som jag hör hemma, med dig som jag ska va. När jag inte är med dig mår jag inte bra, du är de bästa som någonsin har hänt mig, finns ingen som någonsin kommer få mig att känna likadant. De är du och jag och de är så de ska vara, utan dig är livet något som jag inte skulle klara. Med dig vid min sida så finns de bara vi, tiden den stannar men vi fortsätter förbi. Att leva livet med dig är vad jag vill göra, att du älskar mig är de ända jag vill höra. Jag vet att de alltid kommer vara vi, vara du och jag, de har jag inga tvivel om de är så de ska va. Älskling du är allt. Jag lovar dig att jag alltid kommer vara, Forever Faihtful <3

♥ saris

GRATTIS ORRIS OCH LIRRIS! :D <3

2009-03-16 @ 11:55:32
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0