17 år idag !!! <3<3 Grattis till mig :D

Ja idag är de min födelsedag, jag fyller äntligen 17, nu är de BARA 365 dagar kvar tills jag blir 18 xD hehe. Ja den första som sa grattis till mig var älsklingen <3, eftersom att jag sov hos honom igår :). Från torsdags kväll till idag har jag sovit hos honom faktiskt :D. (Sen har jag fått en massa många mer grattis från mina älskade vänner <3). Sen när vi skulle gå för att han skulle till sin skjuts, så fick jag en liten present av Oskars mamma och pappa en 50-lapp :) så gulliga dom är :p. Sen fick jag en present av älsklingen igår :o. En miranda nalle fick jag som håller i bokstäverna I (L) U, den är jätte gullig och den är typ 30 cm hög :P. Och eftersom att jag inte fyllde år igår ska jag få kinder ägg idag HAHA, för jag tycker om de, och då sa Oskar att jag kunde få de xP. De blir inget firande idag för både mamma och syrran är sjuka så de blir kanske till helgen eller nåt. Sen senare idag ska jag träffa Marie och hon ville bjuda på fika :) snälltsnällt <3. Sen vet jag inte om jag ska vara med Oskar idag eller inte men de får vi se senare idag när han kommer hem från jobbet :P. Här kan ni få se hur min vecka kommer att se ut framöver :D.




Måndag: Igår, var med älsklingen <3
Tisdag: Idag, dra till stan och köpa en klänning till mig och Sarah :P sen ska jag träffa Marie och fika :).
Onsdag: Inget bestämt :P
Torsdag: Inget bestämt :P
Fredag: Ingen Oskar :'(      Träffa Sarah och äta SUSHI :)
Lördag: Ingen Oskar :'(      Ensam hemma
Söndag: Ingen Oskar :'(     Träffa Elin och Jossan och fika :D

Kanke inte så fullspäckad vecka men iaf nånting xD.


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0