Älsklingen <3

Inatt sov jag hos älsklingen och är fortfarande kvar hemma hos honom, fasten han har stuckit till jobbet för typ en timme sen. Men jag ska också dra snart för jag ska möta Sarah, och jag har fått nyckeln av Oskar så at jag kan komma in innan han har slutat :D. Jag är juh inte ensam här utan hans pappa är hemma, men sen ska han och Oskars mamma dra till örebro, så de r därför jag har fått nyckel för att ingen kommer att vara hemma. Så då får jag sitta här och kolla på tv eller nåt. Ja men nu skajag göra mig i ordning iaf. Just de vänta lite jag måste juh berätta at jag är helt såld på CoD (Cal of Duty). Asså de är nästan som om jag är beroende HAHAHA xD skojade bara, men de e kul att spel aiaf tycker jag. Och sen ycker jag om att spel FoF (Frets on Fire) hihi de är askul x'D Vill ha dom spelen på min data om de bara gick :P.
Ja men nu iaf ska jag gå och gör mig i ordning.



Sargent Sullivan x'D


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0