dagens kläder och lite från gårdagen

Todays Outfit:

Röd Bh - Gina Trcot
Pojk T-tröja - H&M
Grå Tjocktröja - Mig själv
Rosa dödskalle trosor - Vero Moda
Blåa Stuprör - Mig själv
Strumpor - Mig själv



Ja igår var jag med Sarah til klockan 4, vi var på stan för hon skulle hämta ut sina leggings. Så då passade jag på att köpa en liten present åt Oskar, han sa juh aldrig vad han ville ha så de blev va de blev xD Sen köpte jag också ett par boxer trosor "Vero Moda" för 49 kr jätte fina, dom är rosa och sen är de dödskallar på dom ;) Sen efter stan drog jag hem till mig. Först när jag kom hem var de lugnt hemma, men typ efter en timme så började dom att bråka, sen blev de lugnt igen. Klockan 6 satt jag och kollade på One Tree Hill, jag grinade som fan när jag såg de, lite på grund av att jag är överkännslig, men resten för att jag saknade Oskar så himla mycket :( Men som tur var så ringde han mig vid halv 9 och frågade om jag ville sova hos honom, och de ville jag juh. Så han kom och hämtade mig typ 10 minuter efter :P Sen gick vi hem till honom och vi mystemystemyste :) de kändes så tryggt att  ligga där bredvid honom i sängen när han höll om mig <3 Sen låg vi och hånglade i typ en kvart i sträck xD Men sen blev jag trött och då sov vi. Sen vaknade jag i morse klockan kvart över 6 haha, oskar väckte mig, och fan vad rädd jag blev för han xD Men sen blev de bra. sen var vi tvugna att gå ut för att Oskar skulle hinna med skjussen. Och jag gick hem och åt frukost och sen har jag duschat.

Jag ska möta Sarah innan skolan så att vi ska äta lunch tsm, för vi börjar halv ett hon och jag :P Sen ska jag vara med henne efter skolan också, då ska vi sola ;) Fan va röda vi kommer att bli först sen kommmer vi bli snygga ;) Sen kanske jag ska köpa en tunika eller något att ha till mina spets leggings som jag köpte i lördags :)





Om 7 dagar firar jag och Oskar 10 månader ! <3<3<3<3


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0