:)

Först och främst skulle jag bara vilja påminna om att idag är de bara 100 dagar kvar till sommarlovet =)

Jag har varit hela veckan ända sedan i torsdags förra veckan, men nu börjar jag bli bättre.
Jga är bara förskyld och hostar lite, men jag vet att jag håller på att bli frisk för att nyser högst två gånger om dan nu :D
På fredag ska jag iaf till skolan, och sen ska jag vara med ÄLSKLINEGN <3.
Var med honom igår föresten, men man kan väl säga att de inte var den bästa dagen jag har haft med honom :/
Men jag vet att de kommer att bli annorlunda på fredag. Och sen på lörda ska jag vara med SARAH <3
och jag ska kanske sova över hos henne =D Fan vah kul vi kommer att ha xD
Och sen på söndan ska jag vara med Oskar igen <3
Och då sk ajag sova hos honom kommer att få kliva upp, kvart över 6 eller halv 7 fasten jag börjar halv ett på måndan xD
Men de spelar ingen roll så länge jag får vara med Oskar så är jag glad :D
Jag funderar på att börja skriva dagbok faktiskt, om dom saker jag inte skriver här på bloggen alltså =)
Tror fan att jag ska börja på freda,
fast de kommer juh inte vara så spännande för de kommer juh handla om vad JAG gör på dagarna,
men de är juh kul att ha något som man kan kolla tillbaka på sen =D

Jag måste hitta en present till Oskar också, för han fyller juh 20 år på onsda <3
Har fått mina pengar nu så nu gäller de bara att hitta något xD
Men med lite hjälp från Sarisen så ordnar de sig säkert ;D
Ja men nu ska jag nog gå och borsta tänderna.
Ha de bäst ;P

LOVE // BunnyBoo

♥ saris

vi ska fan hare skitskoj på lördag, visst ska vi ner på stan då? :) har fan asmycke pengar nu. du ska få din hundring då också. PUSSSSSSS <3

2009-03-04 @ 22:59:46
URL: http://sar

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0