GRATTIS ÄLSKLING !! :D

Grattis till MIN älskling som fyller 20 år idag !!!

Idag har jag på mig mina spets-leggings som jag köpte på Gina Tricot, och min vita klänning som jag köpte på Vero Moda :) Sen ska jag vara med älsklingen idag <3 hoppas att han tycker att jag är fin då ;oo Ja nu sk jag gå och dricka vatten HAHAH herrå <3

♥ sarah

jag hade på mig mina jeansleggings och min svarta klänning idag när jag träffade niclas, han tyckte jag var "evil" hahaha x'D den är för stor runt bysten så jag måste dra upp den hela tiden, haha jobbigt ;d men den är så jävla SNYGG! :D det är din klänning också :) <3

2009-03-11 @ 17:56:59
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0