heldag på stan med Sarah <3

idag vaknade jag halv 10 hemma hos älsklingen :), men när jag slog upp ögonen, gissa vad jag fick se :/
Just de han satt vid datan och spelade wow >P blääh.
Jag skulle träffa sarah klockan 1 på stan :D
ha nvägrade typ lämna wow men sen tillslut kom han ett tag,
men när jag gick upp på toaletten och sen när jag var tillbaka satt han vid datan IGEN!
sen när klockan var typ 11 eller nåt så sa ja till han att jag skulle snart gå,
och då stängde han av spelet och kom och myste,
jätte mycke :D <3

Sen skulle jag drra satt och väntade på bussen i kanske 10 minuter eller nåt.
Men sen träffade jag sarah på flanör :)
vi gick runt på flanör lite först sen gick vi på nian och vi gick runt på en massa affärer :D
Jag köpte ett par spets legings för 79 kr, och en bh på gina tricot för 99 kr :)
Sen köpte jag en tröja på HM, de va en kill tröja men den var juh snygg för 98 kr ;)
Sen på åhléns köpte jag shampoo 29 kr :)

Också gick vi och fikade på mingel & bar :P jätte mysigt köpte en macka hehe och te.. Mums ;P








Här är allt jag köpte :)





Jag och sarah har kollat på melodifestivalen, och den jävla fittan af ugglas gick vidare,  åhh fy fan asså NEEEEJ


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0