Jag ska köra köra köra !!!!!

Nu sitter jag i datasalen, och väntar med Sarah på att hennes pappa ska komma. Jag är sååå grymt sugen på godis eller bakelser, eller vad som helst bara de är SOCKER, haha, förlåt för att jag låter galen xD. Har varit och pratat med rektorn idag också :P haha trodde att de skulle ta jätte lång tid men de tog typ två minuter xD. Sen har vi haft bild nu också *happyhappy* bild är så jävla roligt :D. Vi håller på med affisher, och jag ska bara måla min nu sen är jag klar *STOLT* :D. Ska verkligen göra så att jag klarar bilden, matten å andra sidan kommer jag aldrig att klara så de är lite meningslöst att gå på den :/. Sen engelskan också där har jag en chans att få G, och den chansen ska jag ta ;). NK också :). Men dom andra ämnena kommer jag aldrig att klara :/ de vet jag :(.


I går var en tråkig dag :/, till en början sen blev den bra :) gick inte till skolan och jag var heller inte med älsklingen, även om de va vår 10 månaders dag. Senare på dagen var jag med Sarah, för hon hade också tråkigt :P. Hon kom hem till mig, och vi satt vid datan ett tag :) "as usual" xD. Sen blev vi sugna på energi dricka, så vi drog till ICA :D men när vi väl kom dit och såg allt annat som fanns struntade vi i att köpa energidricka x'D. Istället köpte vi chips och porremust - "påskmust" xD Sen drog vi hem till mig igen och satte oss vid datan :). Min brorsa Alex och hans kompis Robin kom hem till oss också :P. Asså då blev de roligt, jag och Sarah skrattade åt typ ingenting hela kvällen x'D. Sen gick vi runt och sjöng på låten - "alla gillar brudar" kan några meningar iaf :P. Sen sov Sarah hos mig också *yeay* såååå kul. Vi somnade väl vid halv ett kanske, och vaknade av ett jävla högt ljud som kom från grannen under oss. De lät som om han höll på att slipa nånting, sen hamrade han också, SOM FAN, de gör väl ingen vettig människa, KLOCKAN 6 PÅ MORRONEN!!! Ja iaf nu har jag inget mer att tillägga, eller jo de har jag.

Jag saknar dig älskling :'(



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0