random inlägg

Har varit hemma idag från skolan :/ kan inte fatta att jag kommer att skriva de här nu men, jag saknar faktiskt skolan :o
Asså jag saknar alla klasskompisar, fasten jag ska byta linje efter sommarlovet.
Men asså alla är så jävla GOA :D dom är glada och spralligga x'D
Jag kan juh bara säga såhär: De här är den bästa klassen jag har haft asså, älskar er <3
 
Just nu sitter jag och kollar på "så ska de låta" x'D Medans älsklingen ligger och sover här bredvid, han är så gullig :)
Ja men i morrn ska jag iaf vara med sarah, och asså fan va vi kommer att ha kul x'D
Men jag måste säga en sak, de finns två personer som jag riktigt mycke och dom två heter: Jossan och Eline <3<3<3
saknar er mina små älsklingar, vi måste bara träffas snart igen :)

De finns en erson som verkligen har, bitchat sig den här veckan, men jag kommer inte att nämna något namn, men jag kan  säga att de är en tjej.
Jag tror att en vet vem de är eller så kanske de finns fler som vet :P

Nu vet jaginte vad jag ska skriva mer asså, men då får jag väl återkomma ;P
Ja ha de bra, puss på er

♥ sarah

haha, jag vet vem du pratar om :'D och det kan jag hålla med om till 100%! imorgon ses vi gumz, missyou <3

2009-03-06 @ 21:18:57
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0