Stan + bilder!

Idag mötte jag sarah på stan vid halv 12, vi gick direkt till skolan och käkade lunch, pizza varre.... Mums :)
Sen drog vi därifrån, till stan gick vi :P Men först gjorde vi ett litet stopp på banken x) först satt vi bara sen började vi ta bilder och då kom de fram en tjur kärring och sa till oss att vi skulle radera bilden vi hade knäppt nyss, sen tyckte vi att de var skit kul när dom bytte nummer för deras ljud :D De var ett läskigt men samtidigt roligt ljud. Sen drog jag och  Sarah och hämtade hennes klänning, sen gick vi runt på stan ett tag och jag hittade en jätte söt klänning på Vero Moda för 279 kr ;) Sen glömde vi helt bort tiden så vi missade skolan och då gick vi och solade ist ;P Skönt som fan va de, jävligt varmt och de blev jätte svettigt x'D Sen drog vi hem till Sarahs mamma ett tag och hade kulit xD Sen drog vi hem till mig och nu sitter vi här ;P Imorgon kanske jag ska vara med Oskar, fast på onsdag så vet jag att jag kommer vara med honom :) Här kommer lite pics från idag, se och njut!



Jag och Sarah när vi var på banken. "DU-du" HAHAH x'D


Klänningen jag köpte :)


Klänningen Sarah köpte :)


Som vanligt så var det skitbra musik de spelade på stan (a)


Sarah har blivit ett servett face. Ma nah ma na, dudurururu...


Cool bild på mig. Jag är färgglad och glad idag :D


Och såhär ser utsikten ut från Sarahs fönster. Och såhär ser vädret ut just nu. Trist.


♥ sarah

som fan asså, solskenet och månskenet haha! :'D

2009-03-10 @ 20:21:31
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0