underbar helg <3

Den här helgen har varit underbar <3. Hela helgen med älsklingen typ :). Hela fredan och nästan hela lördan, för på sent på lördan fick jag ont i magen och började må dåligt när vi skulle till Anders och kolla på film så då kunde inte jag se den, så jag fick ligga hemma hos älsklingen, med chips och läsk som jag fått av hans mamma :D. Låg i sängen och tog de lugnt och kollade på "Jag vet vad du gjorde förra lördan", faktiskt riktigt roligt xD. Sen kom älsklingen hem, och då gick vi och la oss och myste :) <3. Sen på söndan var jag med älsklingen själv till en början, sen kom Sarah och Niclas :). Och sen gick vi till Anders och drog med honom ut :P. Sen blev jag och älsklingen själva, och då gick vi in, och jag kollade på "One Tree Hill" jätte bra avsnitt :D. Sen vid typ 9 var jag tvungen att gå hem :/. Oskar följde mig hem i dag jätte gulligt :). Men jag trodde att jag skulle börja grina när vi skiljdes åt :'( Jag hatar de, och han sa: "Tänk om jag hade haft en egen lägenhet nu :). Då skulle du inte behöva gå hem så ofta, för då skulle i kunna bo ihop :)." Gulligt va ? :D. Och nu vet jag inte vad jag ska göra, har ganska tråkigt, och i morrn är de ksola, men som tur är så börjar jag halv ett :D. Men ja herrå <3




Oskar Elebo jag älskar dig över hela mitt hjärta, kommer aldrig att sluta älska dig! <3


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0