listis! :)

Vad heter ni? Linda och Oskar <3
Hur träffades ni? Vi har bott på samma gård när vi var yngre, sen träffades vi genom, gemensamma kompisar.
Är ni förlovade? Nej, inte än :(
Bor ni ihop? nepp ;)
Har ni barn? nee.
Har båda körkort? nepp, bara han :)
Isåfall, vem kör bäst? han :P
Kommer du ihåg er första kyss? jaa <3
Vem sa "Jag älskar dig" först? han :)
Vem är äldst? han ;P
Vilka stjärntecken är ni? jag är vädur, och han är fisk :D
Vem fyller först på året? han, men jag fyller 20 dagar efter xD
Vem är längst?  han, vet inte riktigt hur långa han är men kanske nått vid 1,89
Vem sjunger bäst? av oss två, är de nog jag x'D har inte hört honom så mycke.
Håller ni i handen på stan? jaa <3
Var nån av er oskuld när ni träffades? ja jag :)
Kände ni varann innan ni blev ihop? ja
Vad har ni gemensamt? båda tycker de e mysigt att dansa tryckare :) <3
Blev du kär i första ögonkastet? nej :$
Har ni någon speciell låt? nej
Har ni några "fri kort"? nejje
Har ni stora framtidsplaner? nja, tar en sak i taget.
Har ni gråtit i varandras armar? jaa <3
Har ni varit utomlands tillammans?  ne :( vill :)
Vilket är ert bästa minne?  När vi blev tsm <3<3<3
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? myser :) <3
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? jaa <3
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? nej, typ 2 minuter
Blir du lätt svartsjuk? nja, inte så lätt
Brukar ni bråka? har väl hänt :/
Ringer eller SMS:ar ni mest?  ringer xD
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? hans mage :D









Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0