21an med älsklingarna idag :)

Ja om en timme typ ska vi köra 21an, jag, Sarah, Oskar och Niclas. Fan va kul de kommer att bli, jag längtar verkligen tills jag får träffa Oskar <3. Jag har knäppt en massa ego bilder, ja de e sånt jag gör när jag har tråkigt xD. Kan lägga upp nån så får ni se hur de ser ut när jag knäpper ego pics. Ja ska möta Sarah på bandyplanen hehe för hon ska äta först xD
ja här kan ni få se :P.











Ja visst ser de roligt ut :D. Ja nu ska jag jag väl sätta mig och kolla på tv eller nåt,
eller så kan jag väl... ja jag vet inte men hihi,
Hoppas att de kommer att bli en bra dag men de tror jag nog att de kommer :P,
Bara de inte börjar regna, för då blir jag arg >( haha.


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0