5 dagar kvar :D

Jag kan inte fatta att de bara är 5 dagar kvar tills jag och Oskar firar 1 år, jag längtarlängtar :D.


Igår var de väl en ganska så bra dag, vaknade hemma hos älsklingen, myste lite med honom, och sen åt vi frukost, jag var tvungen att skynda mig för jag skulle följa med och kolla på Sarahs dansupvisning, den var riktigt bra, men hon var rikttigt läskig, hon såg hur jävla läskig ut som helst. xD. Iaf så tog jag några bilder, men kan inte lägga ut dom nu för kamera batterien laddas :P. Efter dansen drog vi hem till mig och vi satt vid datan ett tag och vid tvn, sen drog vi till kvantum, men vi köpte nog ingenting, eller ? Ja jag kommer inte ihåg, vi går juh dit varje dag så de blir lite svårt och hålla reda på om man köper något eller inte xD. Iaf så gick vi hem till mig efteråt och då kollade vi på One Tree Hill, de var både sorgligt och roligt x'D. De var speciellt roligt när hunden tog hjärtat även om de inte var så fräsht så var de hysteriskt roligt x'D. Grinade nästan för att jag skrattade så mycke. Ja sen drog Sarah för att möta Niclas, och då blev jag ensam.
Jag drog ut för att jag började typ bråka med mamma igen :/. Så jag var ute i typ två och en halv timme, så när jag satt på en sån där gul bock på gamla gården vid typ 22-tiden, gick Oskar förbi för han hade vari på affären. Han såg att jag var ledsen och att jag frös som fan, fast jag försökte att inte visa de så mycke. Iaf så tog han med mig in, och jag sov där, de var riktigt mysigt han låg och höll om mig medans han tittade på tv och jag skulle sova :) <3.

Sen nu på morgonen, vid 6 vaknade vi båda av att hans alarmklocka lät, så han började göra sig i ordning, men han låg med mig i sängen en stund innan han skulle gå, de var mysigt. De är alltid mysigt när han håller om mig. Ja sen när han givk så somnade jag om vaknade vid, halv 9 av att hans pappa, sa att han skulle dra ner till stan en snabbis, så då gjorde ja i ordning frukost, sen kollade jag lite på tv, och sen somnade jag om igen, jag vaknade vid halv 11 tiden, av en konstig dröm xD. Sen klädde jag på mig och drog iväg, och jag har suttit vid datan hela tiden :P. Ja just de jag skrev en lite lapp till Oskar som han förmodligen kommer att läsa när han kommer hem. Jag kommer inte riktigt ihåg vad jag skrev men de var nåt typ sånt här:

Jag älskar dig, du finns alltid vid min sida,
jag vet inte vad jag skulle göra utan dig,
de finns ingen annan som du,
du är den mest underabara person jag vet,
Du finns i mitt huvud hela tiden,
jag tänker alltid på dig,
jag vill aldrig förlora dig,
jag kommer alltid att finnas vid din sida.
jag älskar dig, puss <3


Undrar vad han kommer tycka om den ? Hoppas han tycker bra om den :)


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0