Älsklingen min <3

Ja alldeles nyss ringde Oskar <3, han frågade först hur de var med mig och så, sen sa vi godnatt eftersom att han ska jobba i morrn, så iaf. De var jätte skönt att höra hans röst, jag började till och med grina för att jag älskar honom så mycket. Jag vet verkligen inte vad jag skulle göra om jag förlorade honom, jag skulle bli helt knäckt. :o Som om att någon skulle slita ut mitt hjärta och börja hoppa på de, så skulle de kännas. När vi bråkar kan de kännas som om de är någon som skär i mitt hjärta, jag hatar verkligen att bråka med honom. Men ibland måste väl alla bråka någon gång :/. Ja iaf så hoppas jag att han vet hur mycket jag älskar honom <3




Oskar du är mitt liv,
du är mitt allt,
du är stjärnorna som lyser upp min himmel,
du är solen i mitt liv,
du är vattnet som lugnar mig,
du är luften jag andas,
du är glädjen i mig,
de är du som får mitt liv värt att leva <3
 







160508 Forever Faithful
<3<3


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0