Bra dag för LiNaRaH

Idag har jag varit i skolan, vaknade vid 6 och sen ringde Oskar vid 20 i 7, men jag somnade om efter de, jag mötte Sarah på stan vid 12 och då gick vi till bilden. Jag ville inte rita av en påse så jag gjorde min mapp ist, fast den är inte klar. Ja sen efter bilden drog jag , Sarah och Jossan till bussen för Jossan skulle hem, så fortsatte jag och Sarah på stan och shoppade :D. Sen stack vi hem till mig och satt vid datan, och sen följde jag henne hem en bit, och nu sitter jag här och uppar bloggen ;P


 Här kan ni få se bilder på vad jag har köpt ;)


Hjärt örhängen, från åhlens :)




Rosa t-shirt med tryck från gina tricot <3




Vit tjocktröja från h&m




Svarta shorts från h&m ;)


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0