:'(

Har precis kollat på One Tree Hill, och ätit Ben & Jerrys, och jag har typ gråtit hela dan, förutom när jag var med Lina och Jossan. De var kul de :). Jag önskar bara att jag aldrig hade behövt gå hem, men ja, hur kan man hata sitt liv mer än vad jag gör just nu ? Jag vill så inte leva nu, jag kan inte förstå hur andra kan säga att de kommer att bli bra, hur kan de bli bra om man inte tycker om att vara hemma, de är juh dit man alltid ska kunna gå om man mås dåligt. Men de kan inte jag, jag känner mig så dum och elak, för att jag säger såhär, men de är juh så jag känner. Jag tror inte att någon jag känner riktigt förstår hur jag känner. Även om dom försöker, och de uppskattar jag verkligen, de gör jag. Men de hade varit lättare om dom verkligen förstod. Jag skriver inte de här för att nån ska tycka synd om mig och så, utan jag skriver de här för att de är såhär jag känner, såhär jag verkligen känner på riktigt. Jag har grinat så himla mycket idag och jag orkar inte mer, jag vill inte grina mer. Men eftersom att de inte finns så mycket att göra så...... De går bara inte att stoppa de, de kommer lite då och då, men jag vill verkligen inte grina, jag känner mig så himla töntig, som om jag är väsrta fjanten eller nåt. Ja men nu orkar jag inte bry mig nå mer, nu går jag och kollar på tv, de finns ändå ingen som läser dehär så vad är de för mening att uttrycka mig, de finns ingen som bryr sig..... okej de var fel jag vet att de finns folk som bryr sig förlåt.

♥ Sarah

Gumman :'( precis sådär känner jag också. fast inte direkt det där med att man inte trivs hemma.. jag kan berätta imorgon. Fan vad jag har grinat idag, mina ögon svider fortfarande. Jag vet inte ens varför det är såhär! Såhär har det aldrig vart förut :( Saknar dig gumman. Och imorgon ses vi. <3

2009-05-03 @ 20:24:17
URL: http://sarahnorling.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0