färgat håret :D

Ja igår var jag och Sarah hos Lisa och färgade håret, eller Sarah färgade håret jag färgade utväxten xD. Jag klippte mig också, typ kanske 3 cm på topparna, man ska inte ta för mycke för då får man kort hår xP. Ja kul var de iaf, och när Sarah var klar trodde jag ärligt att hon hade satt på sig en peruk x'D. Men de hade hon juh inte, men hon är jätte snygg i brunt hår, min lilla brownie <3. Ja här kommer några bilder från igår:




Sarahs före bild fram


Sarahs före bild bak


Sarah som mutant xD


Först lite piggmentering


Så går de när man piggmenterar :P


Sen blev håret lite rödrosa aktitigt ;)


Och till slut blev de brunt <3


Sarahs efter bild i bak, de ser inte ut som hon !


Min före bild i fram


Min före bild i bak


En liten i väntan bild x'D när jag speka GH :P


En liten skillnade blev de väl iaf :P


Och en efter bild i bak <3


Brunetten och blondinen <3       choklad och vanilj :P
Best friends always :*


Ja sen sov jag hos älsklingen ikväll <3
Bara 2 dagar kvar nu åhh vad jag längtar *pirrpirr*
gud vad jag är glad <3

♥ sarah

VÄRSTA SNYGGT! <3

2009-05-14 @ 11:28:10
URL: http://sarahnorling.blogg.se/
♥ Sara Fällström

åh fyfan...! XD , ser fan ut som blod..<3

2009-09-24 @ 16:28:09
URL: http://sarahfallstrom.blogg.se/

Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0