Frulle

Hej bloggen, har precis vaknat, sarah ligger fortfarande och sover xD. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra för jag vill inte gå och lägga mig igen iaf. Men jag kanske kan gå och äta frukost :P. Ja idag ska vi vara med Oskar och Niclas, vi ska köra 21an. Jag saknar verkligen Oskar, och nu är de baraa 8 dagar kvar tills vi firar 1 år, och jag är faktiskt nervös men, de är en bra nervös känsla. Hoppas att de är fint väder idag då så att de inte är regn eller nåt :/. För då blir jag ledsen. Jag skickade ett sms till Oskar igår, efter att han hade gått och lagt sig, så han vaknade av de (de var inte menigen), iaf så läste han de och sen ringde han och sa att smset var jätte vackert, och att han bara var tvungen att läsa hela för att de började så bra. Nu är de tredje gången som vi är ifrån varandra så här länge och de gör ont i hjärtat asså, men idag ska jag äntligen få träffa honom. *längtarlängtar* ;D
Ja men nu ska jag gå och göra i ordning frulle, och kanske sätta mig vid tvn hehe :D.















Har juh tråkigt så jag la in lite bilder på mig xD


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0