hemma igen :'(

Ja nu är jag hemma igen från en skön vecka hos älsklingen önskar att jag över huvud taget inte behövde komma hem men men vad ska man göra ? Ja jag sitter iaf och gråter just nu, så hemskt tycker jag att de är att komma hem. Ja men mamma har åkt iväg iaf, så nu är de bara jag och emma hemma, men hon ska till pappa sen och jag ska vara ´med Sarah hela veckan, hade velat vara hemma hos älsklingen nu, men man kan inte få allt :'(. Eller som jag man kan inte få nåt. Ja nu ska jag försöka lugna ner mig iaf, så jag får väl kolla på tv hela dagen eller nåt. :'(


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0