I morrn ! <3

Sitter och väntar på att Talang ska börja, och Oskar sover xD. Lite tråkigt då menmen jag klarar mig i morrn är de dagen då jag inte vill att han ska sova <3. Jag är jätte nervös, de känns som om att något kommer att gå fel, eller så blir de inget. Jag vet inte vad jag vill faktiskt, en liten del av mig vill att de ska vara en vecka kvar så att man kan planera för de har inte vi gjort för vi har inte setts så mycke, så jag är väl bara lite orolig de är allt :$. Ne men de kommer säkert att bli bra :). Iaf så har jag inget mer att tillägga. puss hej :P


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0