ledig :*

Igår var jag med Sarais, vi var först till ICA och sen hem till henne :), där vi spelade både Call of Duty och Frets on Fire. Sen var vi ute och gungade på A-gungan xD, värsta kul sen drog jag hem till älsklingen <3.

Idag har jag varit ledig och de är jag i morrn med :D, jag har typ bara legat här i sängen, och inte gjort något typ, för jag har mått illa och haft ont i magen :/. Ja men älsklingen har varit här iaf och han har varit hjätte gullig mot mig, när jag låg och mådde dåligt och hade ont i magen så låg han med mig i sängen och höll om mig :* de var jätte mysigt.
Ätit pizza har jag också gjort ;P, älskling som köpte åt mig. Ja men nu har jag ganska så ont i huvudet och jag tänker faktiskt gå och lägga mig i sängen och kolla på tv och bara mysa :)



Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0