mår inge bra :/

hej allahopa, som ni vet så firade juh jag och Oskar 1 år i lördags och de var jätte mysigt <3, de känns verjkligen inte som om de har gått ett helt år, för de har de juh inte de har gått ännu längre :P. Ne okej de var inte roligt, men ja jätte mysigt var de iaf <3 puss på dig älskling.


Fredag:
Vaknade upp hos Sarah, käkade frukost och kollade på 101 dalmatinerna, riktigt mysig film :D, sen drog jag hem och då ringde Oskar så då kom han och hämtade mig, så åkte vi hem och myste lite sen kom Sarah och Niclas en stund, sen drog dom och typ efter de vid sju somnade Oskar, och då gick jag och satte mig vid datan ett tag, sen hände nånting som jag absolut inte ville skulle händadagen före 1-årsdagen, de blev bråk :'o. Men vi redde ut de och sen gick vi på en lång kvällspromenad, de var riktigt mysigt faktiskt. Vi pratade om allt möjligt, sen drog vi hem och hämtade bilen och körde till MAX och köpte milkshake xD. Sen åkte vi hem och sov.

Lördag:
1 årsdagen ! fy fan vilken härlig dag, Vaknade upp bredvid älsklingen tidigt på morgonen och han låg och höll om mig :) Vi sa grattis till varandra och jag somnade om sen :P. Så då gick han och satte sig vid datan och spelade wow hahaha, men de gjorde inget, sen gick vi och duschade, sen åt vi frukost, och efter de åkte vi först ut i valbo och gick runt där, sen åkte vi hem köpte glass, chokladsås och strössel :D Så gjorde vi glass och satte oss ute på alltanen, de var värsta soligt och fint och de var jätte mysigt, sen tog vi bilen och bara åkte runt, typ upp till Sandviken, och efter de åkte vi och köpte hem kina mat värsta gott :P. Men sen blev de tjffs och de var inte roligt för de varade i typ 2 timmar fyfan asså men sen blev de bra igen.. efter de ringde jag till mamma och då blev de thaffs där med. :(.

söndag:
Vaknade vid 10 av att älsklingen satt vid datan och spelade wow xD. Men han slutade typ på en gång han såg att jag hade vaknat, sen frågade han om jag ville ha frukost så då gjorde han i ordning de till mig så fick jag frukost på sängen :D.Sen kom Emma och Stina och frågade om jag kunde stå med dom i kiosken på måsberget för dom var tvungna att stå där idag, och de kunde jag, vi stod där från halv 1 till 3 och de var ganska kul man fick ta godis när man ville utan att betala xD. Sen gick jag hem och de blev de värsta bråk med mamma så då drog jag till brynässkolan, och satt där och grinade lite, sen kom Oskar och Anders och sa att jag skulle följa med dom ist men jag ville bara sitta där. Men så gick jag hem ist, och då blev de ännu mer bråk, så då gick jag och satte mig på brynäsvallen och var helt jävla dum i huvudet mot min bästa vän i hela världen. Förlååt <3<3<3. Sen var jag med Lina, min lilla gullis. Vi hade roligt sen kom Oskar och hämtade mig och då sov jag hemma hos han <3.


Skriv gärna en rad eller två! ♥
PS) Ingen idé att skriva barnsliga eller töntiga kommentarer,
tar bort dem ändå, för orkar inte slösa tid på omoget folk! :)

Namn:
Jag är en trogen läsare!

E-postadress: (publiceras ej)

Din blogg:

Kommentar:

RSS 2.0